Ο Δήμος Χίου παίρνει την νεκρή χελώνα από την παραλία του Μάναγρου
Αυτή είναι η κατάντια της ανθρωπότητας
Αυτή είναι η κατάντια της ανθρωπότητας
Ο Δήμος Χίου παίρνει την νεκρή χελώνα από την παραλία του Μάναγρου
Αυτή είναι η κατάντια της ανθρωπότητας
0 Comments
Ο Αιθίοπας ολυμπιονίκης μαραθονοδρόμος Φεγίσα Λιλέσα, που κατέκτησε το αργυρό μετάλλιο στο Ρίο, τερμάτισε την κούρσα του υψώνοντας τα χέρια του και σχηματίζοντας ένα Χ, κάνοντας δηλαδή την συμβολική κίνηση της φυλής του, των Ορόμο, κίνηση με την οποία διαμαρτύρονται για τα βασανιστήρια και τις εκκαθαρίσεις που υφίστανται από την κυβέρνηση της Αιθιοπίας. Οι κάμερες ήταν όλες καρφωμένες πάνω του και έτσι η εικόνα του ταξίδεψε σε όλο τον κόσμο, με αποτέλεσμα να κινδυνεύει άμα τη επιστροφή του στη χώρα του, να διωχθεί ποινικά, να βασανιστεί και να εκτελεστεί, όπως ο ίδιος δήλωσε.
Αναδεικνύεται όμως για ακόμη μια φορά με αυτή την υπόθεση και μια άλλη παράμετρος, που αποδεικνύει την υποκρισία των εκπροσώπων του σύγχρονου ολυμπιακού ιδεώδους, οι οποίοι υπηρετούν αναξιοπρεπώς την παγκόσμια καπιταλιστική χυδαιότητα. Και αυτή η παράμετρος δεν είναι άλλη από το ότι η διεθνής ολυμπιακή επιτροπή απαγορεύει στους αθλητές να εκφράζονται πολιτικά. Είναι αυτό που στο χωριό μου ονομάζεται ως “γύρευε τη δουλειά σου”, δηλαδή να πορεύεσαι ιδιωτικά, να μην ενδιαφέρεσαι ούτε να εκφράζεις άποψη για τα κοινά, να μην ανακατεύεσαι με τα δημόσια, να μην εκτείθεσαι και κινδυνεύεις να γίνεις μη αρεστός στους “δυνατούς”. Είναι δηλαδή ο ευνουχισμός της προσωπικότητας του πολίτη και ο εξευτελισμός της αξιοπρέπειας του ανθρώπου το τίμημα για να συμμετάσχει κάποιος, με την αξία του φυσικά, στους ολυμπιακούς αγώνες, αφού στους αθλητές, πόσω μάλλον στους ολυμπιονίκες που έχουν στραμμένα πάνω τους όλα τα φώτα της δημοσιότητας, επιτρέπονται μόνον δηλώσεις εθνικιστικής γελοιότητας, επιφωνήματα ανεγκέφαλων όντων και τσιτάτα ανώδυνα για το σύστημα. Την απόλυτη σιωπή ή την μη αποδοχή του μεταλλίου δεν έχω αντιληφθεί να έχει πράξει ουδείς μέχρι τώρα. Όλο αυτό έχει ως αποτέλεσμα ο αθλητής να βρίσκεται ουσιαστικά στην υπηρεσία της παγκόσμιας οικονομικής και πολιτικής ελίτ ως ένα μηχάνημα παραγωγής επιδόσεων και έχοντας αποποιηθεί ο ίδιος την πολιτική του υπόσταση, προάγει με την αναγνωρισιμότητά του, αντί της συμμετοχής και της ανάληψης προσωπικής πολιτικής ευθύνης, την ιδιώτευση και την αφοσίωση στους ατομικούς και μόνο στόχους. Δεν αποτελεί δηλαδή ούτε την ελάχιστη απειλή για την δημιουργία οπής στα στεγανά του σάπιου και ανήθικου παγκόσμιου πολιτικού κατεστημένου, μέσω της οποίας θα μπορούσαν να εισρεύσουν αξίες και ιδανικά που ενδεχομένως υπάρχουν ακόμη στον χώρο του αθλητισμού. Το ίδιο συμβαίνει και στην Τέχνη. Περιβαλλόμαστε από “καλλιτέχνες”, οι οποίοι, αν και εκθέτουν δημόσια τα ανώδυνα για το σύστημα έργα τους, δεν λαμβάνουν ποτέ δημόσια θέση για τίποτε που αφορά τα κοινά μας ζητήματα, την πολιτική την οποίαν ακολουθούμε ως χώρα αλλά και ως ανθρωπότητα, παρά σιωπούν υποκριτικά και παραμένουν αμέτοχοι, δήθεν ανεύθυνοι και δήθεν προσηλωμένοι στο έργο τους, υπό τον φόβο της ατομικής έκθεσης και με την ελπίδα βραβείου. Όλοι αυτοί, οι “γύρευε τη δουλειά σου”, αθλητές και “καλλιτέχνες” είναι θλιβεροί, ακόμη και αν το παγκόσμιο κατεστημένο αποδίδει σε αυτούς τις υψηλότερες τιμές για τις επιδόσεις ή τα έργα τους. Διότι μόνον ένας θλιβερός μικρόψυχος δεν νιώθει την ανάγκη, ούτε καν την ύστατη ώρα να λάβει προσωπικά δημόσια θέση με μια συμβολική κίνηση ή με δυο λέξεις για κάποια παράμετρο της αδικίας και της χυδαιότητας του παγκόσμιου καπιταλιστικού καθεστώτος, είτε διότι δεν την έχει αντιληφθεί, είτε διότι καταπιέζει την ψυχή του για ίδιον όφελος βράβευσης. Δημοσιεύτηκε στο ΤΡΡ στις 22 Αυγούστου 2016 http://yiannismakridakis.gr/?p=7988 Ένα σύμπλεγμα νησιών στο νοτιοδυτικό Ειρηνικό Ωκεανό, αποδεικνύει ότι το χρήμα, η κατανάλωση, η εξουσία και το μεγάλο προσδόκιμο ζωής δεν φέρνουν την ευτυχία. Read more of this post Να που παρόμοια με τα δικά μας προβλήματα με το νερό υπάρχουν και αλλού
Στη Θάσο. Όπου οι κάτοικοι στο Θεολόγο με τη βοήθεια της αστυνομίας(!) κυνήγησαν το συνεργείο της τοπικής ΔΕΥΑ που επιχείρησε να φυγαδεύσει το πηγαίο νερό προς ...γνωστή κατεύθυνση: τα μεγάλα ξενοδοχεία του νησιού. Περισσότερα εδώ Κίνηση Πολιτών για το Νερό Εδώ στην Ικαρία όλοι γνωρίζαμε μέχρι πρότινος ότι δεν υπάρχει κρατική (δημόσια) γη, αλλά μόνο ιδιωτικές και κοινοτικές (σήμερα δημοτικές) εκτάσεις. Αυτό είχε κατοχυρωθεί από την εποχή της τουρκοκρατίας, μετά από επίμονους και πολύχρονους αγώνες των προγόνων μας να κερδίσουν και να διατηρήσουν τα λεγόμενα «προνόμια», ανάμεσα στα οποία ήταν η διαχείριση, εκμετάλλευση και αξιοποίηση της ικαριώτικης γης. Το 1927 το Υπουργείο Γεωργίας χαρακτηρίζει τις δασικές εκτάσεις του νησιού διακατεχόμενες από το ελληνικό δημόσιο και τις τότε Κοινότητες. Αυθαίρετα, όπως αποδείχθηκε μερικές δεκαετίες αργότερα, όταν η Κοινότητα Αγίου Κηρύκου προσέφυγε στη Δικαιοσύνη, διεκδίκησε και κέρδισε το 1956 την πλήρη κυριότητα στα δάση της περιοχής της , τα οποία από τότε χαρακτηρίζονται ως κοινοτικά. Από τότε και μέχρι περίπου το 2010 οι πρώην κοινότητες, οι Δήμοι και ο νυν ενιαίος Δήμος ενεργούσαν ως κύριοι αυτών των εκτάσεων ασκώντας όλα τα δικαιώματά τους, ενοικιάζοντας, παραχωρώντας ή και πουλώντας (σε κάποιες περιπτώσεις) γη, ακόμη και στις άλλες δύο περιφέρειες του νησιού, όπου, για το Κράτος τουλάχιστον, ίσχυε το καθεστώς της διακατοχής. Τα τελευταία χρόνια όμως το Κράτος αμφισβητεί και αυτό το καθεστώς της διακατοχής, προσπαθώντας να γίνει πλήρης κύριος των δασικών εκτάσεων του νησιού μας. Πάλι αυθαίρετα εκδίδει εγκυκλίους και αποφάσεις, ερήμην της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, στις οποίες χαρακτηρίζει τις δασικές εκτάσεις δημόσιες. Καθόλου τυχαία αυτές οι ενέργειες ταυτίζονται με τις δεσμεύσεις των μνημονίων, βάσει των οποίων το Κράτος προσπαθεί να γίνει αποκλειστικός κύριος των κοινοτικών γαιών, για να τις παραχωρεί ή να τις εκποιεί ανεμπόδιστα, με fast track διαδικασίες σε ομίλους «μεγαλοεπενδυτών», για την εξυπηρέτηση των κερδοσκοπικών τους συμφερόντων, σε αντίθεση με τη βούληση και τις ανάγκες των τοπικών κοινωνιών. Πρόσφατο παράδειγμα αυτής της αμφισβήτησης και της αυθαιρεσίας είναι η ενέργεια της εταιρείας «ΔΕΗ Ανανεώσιμες», που παρακάμπτοντας το Δήμο πήρε τις σχετικές άδειες(;) από τις κρατικές υπηρεσίες να εγκαταστήσει ανεμογεννήτρια στη θέση Φυρήν Άσπα Αγ. Κηρύκου, χωρίς την έγκριση του Δήμου. Αυτό συμβαίνει σε αντίθεση με τη μέχρι τώρα πρακτική της εταιρείας, εφόσον στο παρελθόν είχε ενοικιάσει από την τότε Κοινότητα τον ίδιο χώρο για την εγκατάσταση των παλιών ανεμογεννητριών, αναγνωρίζοντάς την τουλάχιστον ως επικαρπωτή, ενώ το 2013 είχε καταθέσει αίτηση ενοικίασης δημοτικής έκτασης στο Δήμο Ικαρίας για την εγκατάσταση της ανεμογεννήτριας. Σήμερα όμως δεν αναγνωρίζει κανένα δικαίωμα επί της γης αυτής στο Δήμο. Η αντιφατικότητα γίνεται ακόμη μεγαλύτερη στην περίπτωση των Ραχών (θέση Στραβοκουντούρα) όπου είχε συνάψει συμβόλαιο αγοράς γης από τον πρώην Δήμο Ραχών το 2004 για την εγκατάσταση των ανεμογεννητριών του Υβριδικού έργου. Έχουμε λοιπόν καταρχάς την αυθαίρετη προσπάθεια τοποθέτησης μιας ανεμογεννήτριας χωρίς τη συγκατάθεση του Δήμου και των πλησιέστερων χωριών, αλλά κυρίως έχουμε την ωμή και de facto αμφισβήτηση των κυριαρχικών δικαιωμάτων της κοινωνίας της Ικαρίας στη γη της. Πριν περίπου ένα μήνα οργανώσαμε εκδήλωση με την προβολή του ντοκιμαντέρ «Ο ασκός του Αιόλου», με σκοπό να επισημάνουμε τον κίνδυνο της αιφνιδιαστικής εγκατάστασης τερατωδών αιολικών «πάρκων» στο βουνό του νησιού από μεγάλους «αεριτζήδες» επενδυτές αγνοώντας τη γνώμη των κατοίκων του νησιού. Αυτό το βλέπαμε να έρχεται ως απόρροια των πρόσφατων συμφωνιών μεταξύ της Ελληνικής και της Γερμανικής κυβέρνησης, κατά την επίσκεψη του Γερμανού υπουργού Γκάμπριελ στην Ελλάδα, στις αρχές Ιουλίου, και μάλιστα προφητικά είπαμε ότι αυτή η επίσκεψη ανοίγει τον ασκό του Αιόλου για την υφαρπαγή και τον καθημαγμό της γης μας. Δυστυχώς δεν πέρασε ένας μήνας και χρειάστηκε να βρεθούν αρκετοί συμπατριώτες με βάρδιες επί τέσσερις μέρες στο βουνό, για να εμποδίσουν την αιφνιδιαστική έναρξη εργασιών εγκατάστασης Α/Γ στη Φυρήν Άσπα. Στην παρούσα φάση αποτράπηκε η προσπάθεια αυτή και ταυτόχρονα – που είναι και το σημαντικότερο- διατρανώθηκε από ένα μεγάλο μέρος της κοινωνίας ότι κουμάντο σε αυτά τα βουνά κάνουν όποιοι ζουν σε αυτά και από αυτά. Γνωρίζοντας πολύ καλά ότι αυτό είναι μόνο η αρχή καλούμε το Δήμο να κάνει άμεσα ό,τι απαιτείται, για να εμποδίσει την εκποίηση της γης μας και των δικαιωμάτων μας πάνω σε αυτήν, και να διεκδικήσει την πλήρη και αποκλειστική κυριότητα των υπόλοιπων δασικών εκτάσεων του νησιού, όπως είχε κάνει η κοινότητα Αγ. Κηρύκου πριν από έξι δεκαετίες για τα δάση της περιοχής της. Καλούμε και την κοινωνία του νησιού να είναι σε επιφυλακή, για να αποτρέψει απόπειρες καταπάτησης και αμφισβήτησης της κοινοτικής γης. Να ξέρουν όλοι αυτοί που επιβουλεύονται τη γη μας ότι θα μας βρίσκουν μπροστά τους να υπερασπιζόμαστε κάθε σπιθαμή της. Ικαρία, Αύγουστος 2016 Πηγή:aspik.gr Το πρόσφατο μακελειό στον γάμο στην πόλη Γκαζιαντέπ ,που έγινε από τον ΙΣΙΣ, ακριβώς την επόμενη μέρα από το κάλεσμα του PKK για τερματισμό των εχθροπραξιών και άμεση έναρξη ειρηνευτικών συνομιλιών , μπορεί να δώσει το πρόσχημα στο καθεστώς Ερντογκάν για μεγαλύτερη εμπλοκή στην Συρία με στόχο το χτύπημα της αυτοδιαχείρισης των Κουρδικών περιοχών .
Οι δηλώσεις του Ερντογκάν που για ακόμα μια φορά έβαλαν στο ίδιο "τσουβάλι" σαν τρομοκράτες τον Γκιουλέν , τον ΙΣΙΣ και το PKK ενισχύουν τον παραπάνω ισχυρισμό. ******* Σύμφωνα με έγγραφα που διέρρευσαν, το Τουρκικό Κράτος γνώριζε για την πιθανότητα χτυπήματος στόχων του κόμματος HDP (μέλη του ήταν στον γάμο) στο Γκαζιαντέπ (που είναι πόλη προπύργιο του IΣΙΣ στην Τουρκία) και δεν έκανε τίποτα για να προστατεύσει τους πιθανούς στόχους. Συγκεκριμένα οι αρχές ασφαλείας της τουρκικής πόλης Κάρς είχαν προειδοποιήσει σχετικά τους συναδέλφους τους στο Γκαζιαντέπ από τον Νοέμβριο του 2015. (Απο το Kurdistan au féminin) ****************************************** Σύμφωνα με το πρακτορείο REUTERS, Σύριοι αντάρτες ( "μετριοπαθείς τρομοκράτες") ετοιμάζονται στην Τουρκία για να χτυπήσουν την Συριακή πόλη Ζαραμπλούς και να εμποδίσουν έτσι τις δυνάμεις του Συριακού δημοκρατικού στρατού SDF και τους Κούρδους μαχητές YPG, YPJ από το να καθαρίσουν τις τρομοκρατικές συμμορίες που λυμαίνονται την πόλη για λογαριασμό της Τουρκίας. (Απο το Kurdistan au féminin) Πρόκειται για ένα είδος πεύκου που λέγεται ρόμπολο και οι επιστήμονες δεν αποκαλύπτουν τη θέση του για να το προστατεύσουν… Πρέπει να φύτρωσε το σωτήριον έτος 941 και να ήταν ήδη 500 ετών όταν έπεσε η Κωνσταντινούπολη. Είναι ένα πεύκο που βρέθηκε πρόσφατα στην Πίνδο και χρονολογήθηκε με σχετική ακρίβεια στα 1.075 χρόνια, κάτι που […] http://ecology-salonika.org/2010/08/22/pine-oldest-living-inhabitant-in-europe/ Αφροδίτη Τζιαντζή
Η Σίνθια Ελέν, δημοσιογράφος ακτιβίστρια και κοινωνική επιχειρηματίας, όπως η ίδια αυτοπροσδιορίζεται, γεννήθηκε σε μια φτωχογειτονιά στη Λίμα του Περού, αλλά σπούδασε και ζει στις ΗΠΑ. Το 2012 επέστρεψε στην πατρίδα της, όπου έζησε για 4 μήνες με λιγότερο από 2 δολάρια τη μέρα, σε ένα βιωματικό πείραμα, που υπήρξε προπομπός της μετέπειτα πορείας της… http://www.efsyn.gr/arthro/ergastiri-tis-aplotitas Περίπου 50 χιλιόμετρα έξω από τη Θεσσαλονίκη, κοντά στο Ζαγκλιβέρι, στις παρυφές ενός δάσους από βελανιδιές, βρίσκεται το οικοχωριό «Σκάλα».
Πρόκειται για έναν χώρο στον οποίο ζουν μόνιμα επτά ενήλικες και τέσσερα παιδιά, σε δύο σπιτάκια και δύο τροχόσπιτα. Όσο για τις ομαδικές συγκεντρώσεις τους, οι κάτοικοι χρησιμοποιούν ένα τρίτο σπίτι - πυρήνα, όπου μαγειρεύουν σε κοινή κουζίνα και τρώνε, συνήθως, όλοι μαζί. Όπως αναφέρουν οι ίδιοι «To Οικοχωριό Σκάλα είναι μια προσπάθεια διαμόρφωσης και υλοποίησης ενός οικολογικού και κοινοτικού τρόπου ζωής. Το 1998 αγοράστηκε το αγρόκτημα με στόχο τη δημιουργία ενός οικολογικού χωριού και το 2004 χτίσαμε το πρώτο οίκημα. Πιο σταθερή μορφή παίρνει το Οικοχωριό από το 2012, όπου οι πρώτες δύο οικογένειες αποφάσισαν να κατοικήσουν μόνιμα. Αυτή τη στιγμή στο Οικοχωριό Σκάλα ζούμε μόνιμα 7 ενήλικες και 4 παιδιά. Από το 2014 έχει δημιουργηθεί ένας πυρήνας 10-12 ατόμων που λειτουργεί ως υποστηρικτική ομάδα όπου εργαζόμαστε εντατικά για την υλοποίηση του οράματος. Η προσπάθεια αυτή στηρίζεται παράλληλα από ένα ευρύτερο δίκτυο φίλων και συλλογικοτήτων, τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό. Το Οικοχωριό Σκάλα βρίσκεται στα ΝΑ του Νομού Θεσσαλονίκης, κοντά στο φαράγγι της Σκάλας, μια προστατευόμενη περιοχή υψηλής φυσικής αξίας. Οικoχωριό για μας σημαίνει: Σύνδεση του πολιτικού και κοινωνικού οράματος με την ιδέα μιας ζωής χωρίς φόβο. Το οικο-χωριό = ένα σχολείο της ζωής, όπου η εκπαίδευση της προσωπικότητας εμπλουτίζεται από τη συμμετοχή στα κοινά. Οι αξίες μας: Αγάπη για έρευνα, εργασία και ζωή, πολυ-ποικιλότητα, αυθεντικότητα, διαφάνεια, ικανότητα για αγάπη και ικανότητα για χαρά και εορτασμό. Η πρόθεση για προσωπική εξέλιξη και η προσφορά στο σύνολο, μαζί με τη συνειδητή επικοινωνία και εργασία που προωθεί την ατομική πρωτοβουλία για το καλό όλης της κοινότητας, είναι τα εργαλεία μας. Το όραμα: Ονειρευόμαστε το οικοχωριό ως μια ζωντανή και ανοιχτή κοινωνική πρόταση, όπου μπορούν να αντικατασταθούν οι συμβατικές δομές του ανταγωνισμού και του φόβου από τις σταθερές της εμπιστοσύνης, της αλληλεγγύης, της συνεργασίας, της υπευθυνότητας απέναντι στον εαυτό μας αλλά και στην ίδια τη ζωή. Στόχος: Στόχος μας είναι η δημιουργία ενός «οικολογικού χωριού», όπου ο καθένας αναλαμβάνει την ευθύνη για τη ζωή του αλλά και για την κοινότητα, με πρόβλεψη για ένα μέλλον που ευχαρίστως θα κληροδοτήσουμε στα παιδιά μας, ώστε να μπορέσουν να μεγαλώσουν με αξιοπρέπεια, ως υγιείς και ελεύθεροι άνθρωποι. Η δουλειά στο μικροκύτταρο που ονομάζεται κοινότητα μπορεί να είναι παραδειγματική για όλη την κοινωνία. Τον τελευταίο χρόνο (2014) έχει δημιουργηθεί ένας πυρήνας 8-10 ατόμων που εργάζονται εντατικά για την υλοποίηση του οράματος». Το οικοχωριό, συνολικής έκτασης 60 στρεμμάτων, είναι ανεξάρτητο ενεργειακά καθώς ηλεκτροδοτείται από φωτοβολταϊκά πάνελς, χρησιμοποιεί πόσιμο νερό από πηγές και βρόχινο για τις αρδεύσεις, διαθέτει αγωγούς νερού και φυτά έχουν αναλάβει τον ρόλο του... βιολογικού καθαρισμού. Οι κατασκευές είναι όλες με υλικά φιλικά στο περιβάλλον και με ελάχιστες ενεργειακές ανάγκες. Η προμήθεια των τροφίμων γίνεται μόνο από τοπικούς παραγωγούς, εκτός από τα προϊόντα πουπαράγονται στο οικοχωριό, όπως μήλα, φράουλες, κυδώνια, βερίκοκα, ροδάκινα και λαχανικά. Στο οικοχωριό «Σκάλα», μέλος του Global Eco Village Network, έχουν φιλοξενηθεί δεκάδες εθελοντές απ' όλο τον κόσμο που θέλησαν να μάθουν από κοντά τον τρόπο λειτουργίας του και να βοηθήσουν στη δημιουργία διαφόρων υποδομών. http://www.typosthes.gr/gr/topika/article/106643/thessaloniki-to-energeiaka-anexartito-oikohorio-ligo-exo-apo-tin-poli-/ |
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΛΕΜΠΑΣ
Επικοινωνία: gkolempas@gmail.com Αποανάπτυξη-Κοινοτισμός
Ομιλία του Γιώργου Κολέμπα για την "αποανάπτυξη και τον κοινοτισμό" στα μέλη του Τομέα Ενέργειας του ΜΕΡΑ25 Uni4sse – Ημερίδα: Τα παιδία Κ.Αλ.Ο. παίζει
https://open.tube/videos/watch/bf2fd4a2-0a89-46c2-a3fa-c69a5141a0f5?fbclid=IwAR0SDEErwdjE1xvCEalGyG15U7xjowCIOplDI7qL5N9DkJMIZhCHsmyDAro Ένα καταπληκτικό βίντεο για την σημερινή "καταναλωτική ευτυχία"
Pursuit of Happiness, The Rat Race - A Short Film Animation By Steve Cutts | World King:
https://www.youtube.com/watch?v=MZZz1XrNnO8 Το πρόταγμα της αποανάπτυξης και η επανανοηματοδότηση της ζωής ως ζητούμενο
https://www.youtube.com/watch?v=wactd4Y5Wk4&feature=youtu.be Αποανάπτυξη - Τοπικοποίηση - Κοινοτισμός
Θέατρο Ροές - 23 Οκτωβρίου 2018 Συζητούν: -Δημήτρης Αποστολάκης (Χαϊνης) -Γιώργος Κολέμπας -Δημήτρης Κορνάρος -Γιάννης Μπίλλας Δείτε το βίντεο: Διεθνής Συμμαχία για την Τοπικοποίηση-International Alliance for Localization (IAL)
Η Διεθνής Συμμαχία για τον Τοπικοποίηση (IAL) είναι ένα διαπολιτισμικό δίκτυο διανοούμενων, ακτιβιστών και ΜΚΟ αφιερωμένων στην διερεύνηση ριζικά νέων οραμάτων κοινωνικής εξέλιξης. Μέχρι τώρα έχουν συνευρεθεί άτομα και ομάδες από 58 διαφορετικές χώρες. https://www.localfutures.org/programs/global-to-local/international-alliance-localization/ ΠΑΓΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΕΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΤ ΧΑΝΙΩΝ: μια συζήτηση με τον Γιώργο Κολέμπα
Μια συζήτηση στα πλαίσια της εκδήλωσης: “Η Κοινωνική Οικονομία Αγαθό για Όλη την Κοινωνία”. Όλη η συζήτηση εδώ O συγγραφέας και βιοκαλλιεργητής Γιώργος Κολέμπας στον 958fm του ΡΣΜ ...
http://webtv.ert.gr/ert3/radiofonikes-sinentefxis/o-singrafeas-ke-viokalliergitis-giorgos-kolempas-ston-958fm-tou-rsm-tis-ert3/ Περιμπανού "Η Κοινωνική Οικονομία Αγαθό για Όλη την Κοινωνία"
ΕΔΩ ΕΡΤ3 - Θεματική συζήτηση : Αποανάπτυξη - Τοπικοποίηση:
https://www.youtube.com/watch?v=hTzh9DooEoU&feature=c4-overview&list=UUqrgAOkMe5fpHqeebbWI-3w Ο ανθρωπολογικός τύπος της αποανάπτυξης-τοπικοποίησης:
https://www.youtube.com/watch?v=unjCjXh8gNc |