Στις 24 Ιουλίου 2016 πραγματοποιήθηκε πορεία από το κόμμα των τουρκόφωνων της Θράκης ( Κ.Ι.Ε.Φ. / D.E.P. ) με θέμα την διεκδίκηση δικαιωμάτων για την μειονότητα . Την ημερομηνία της πορείας ήταν παράλληλα και η επέτειος των 21 χρόνων από τον θάνατο του ακροδεξιού ιδρυτή του ΚΙΕΦ Αχμέτ Σαδίκ, ο οποίος ήταν ακόλουθος της γραμμής του τουρκικού εθνικισμού.
Στις 24 Ιουλίου 2016 πραγματοποιήθηκε πορεία από το κόμμα των τουρκόφωνων της Θράκης ( Κ.Ι.Ε.Φ. / D.E.P. ) με θέμα την διεκδίκηση δικαιωμάτων για την μειονότητα . Την ημερομηνία της πορείας ήταν παράλληλα και η επέτειος των 21 χρόνων από τον θάνατο του ακροδεξιού ιδρυτή του ΚΙΕΦ Αχμέτ Σαδίκ, ο οποίος ήταν ακόλουθος της γραμμής του τουρκικού εθνικισμού.
Σήμερα το ΚΙΕΦ κρατάει κάποια προσχήματα κρύβοντας τον ακροδεξιό χαρακτήρα του. Oι μάσκες έπεσαν όμως την ημέρα της πορείας όπου πέρα από τις εθνικιστικές κορώνες και με αφορμή την απόπειρα πραξικοπήματος στην Τουρκία φωνάχτικαν συνθήματα στήριξης στον φασίστα Ερτογάν και το κόμμα του το ΑΚP. Το ΚΙΕΦ συνέχισε μιλώντας για μια δημοκρατικά εκλεγμένη κυβέρνηση της οποίας η στήριξη ισοδυναμεί με στήριξη της δημοκρατίας! Βέβαια το ΚΙΕΦ δεν κάνει κανένα λόγο για τις διώξεις των δημοκρατικά εκλεγμένων βουλευτών της αντιπολίτευσης,τις διώξεις δημοσιογράφων και γενικότερα όποιου διαφωνεί με τον “δημοκράτη” Ερτογάν. Δεν κάνει λόγο για τις επιθέσεις της αστυνομίας σε σπίτια Κούρδων και τις εν ψυχρό δολοφονίες ανθρώπων μπροστά στα μάτια των συγγενών τους. Δεν κάνει λόγο για την στήριξη του Ερτογάν στο ISIS και τα αλισβερίσια πετρελαίου ακόμα και όταν η τούρκικη αστυνομία δεν δίστασε να πετάξει δακρυγόνα σε πρόσφυγες οι οποίοι προσπαθούσαν να περάσουν τα σύνορα Συρίας-Τουρκίας, με την βοήθεια αλληλέγγυων ανάμεσα από ναρκοπέδια, ενώ από παράλληλους χωματόδρομους περνούσαν ανενόχλητα φορτηγά του ISIS (πληροφορία από Τούρκο σύντροφο που βρισκόταν στους αλληλέγγυους), ούτε για τα φασιστοειδή του AKP που μαζί με τους γκρίζους λύκους επιχείρησαν ανεπιτυχώς να μπουν σε γειτονιές που ελέγχονται από αριστερούς, αναρχικούς και Κούρδους αγωνιστές ( τελικά τράπηκαν σε άτακτη φυγή ). Αν αυτή είναι δημοκρατία τότε πρέπει να γίνει ένας επαναπροσδιορισμός της έννοιας της λέξης.
Πριν την πορεία κυκλοφόρησαν πολλές φήμες ότι τα αιτήματα του ΚΙΕΦ είναι η ανεξαρτησία της Θράκης, ότι θα κρεμούσαν τούρκικες σημαίες στο ηρώων της πόλης κ.α., με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ένα κλίμα διχασμού στους κατοίκους της Κομοτηνής. Επίσης κυκλοφορούσαν φήμες για τον ερχομό του Κασιδιάρη και την μάζωξη χρυσαυγιτών. Φυσικά δεν εμφανίστηκε κανένας από τους ναζί εκτός από κάτι τρικάκια που πέταξαν το προηγούμενο βράδυ σε δρόμους της πόλης.
Πέρα από την πορεία το ΚΙΕΦ είχε προγραμματισμένη μετά το τέλος αυτής, διαδρομή με εφτα οκτώ λεωφορεία στα μουσουλμανικά νεκροταφεία και επίσκεψη στον τάφο του ακροδεξιού Αχμέτ Σαδίκ. Ο κόσμος που συμμετείχε δεν ξεπερνούσε τα 400 άτομα ενώ το ΚΙΕΦ στην επίσημη ιστοσελίδα του μιλάει για 3000. ( τα μαθηματικά τους είναι σαν των χρυσαυγιτών )
Παράλληλα με την συγκέντρωση του ΚΙΕΦ πραγματοποιήθηκε και μία άλλη συγκέντρωση τα χαρακτηριστικά της οποίας δεν ήτανε ξεκάθαρα, έμοιαζε πιο πολύ με μία αυθόρμητη συγκέντρωση. Οι συντριπτική πλειοψηφία αυτών που συμμετείχαν ήταν Πόντιοι και Αρμένιοι από την πρώην Σοβιετική Ένωση. Στην παράλληλη αυτή συγκέντρωση συμμετείχε και μία ομάδα φασιστών από τον Έβρο οι οποίοι χωρίς διακριτικά ήτανε ανάμεσα στον κόσμο προσπαθώντας να περάσουν την δικιά τους ρατσιστική γραμμή, κάτι το οποίο δεν πέτυχε. Άτομα τα οποία φάνηκε ότι είχαν καλές σχέσεις με τους ματατζήδες αφού είχανε συχνά διάλογο σε φιλικό ύφος ενώ παράλληλα ο υπόλοιπος κόσμος “έτρωγε” δακρυγόνα. Αν και οι φασίστες του Έβρου δεν φορούσαν διακριτικά φρόντισαν να κάνουν δώρο μπλουζάκια σε ανθρώπους που είχανε άγνοια για το ποιών τους.
Κάποια μέλη της συνέλευσής μας είχαν παρευρεθεί στο σημείο οπότε έχουν καθαρή εικόνα των γεγονότων. Σε καμία περίπτωση ο κόσμος που παρευρισκόταν εκεί δεν μπορούν να χαρακτηριστούν ως ακροδεξιοί, χρυσαυγίτες, ναζί, διότι δεν έχουν καμία σχέση με τέτοιου είδους αντιλήψεις καθώς πολλούς από αυτούς τους γνωρίζουμε σε προσωπικό επίπεδο. Όπως ξεκαθάρισαν και οι ίδιοι σε προσωπικές τους ανακοινώσεις, το πρόβλημα δεν είναι οι μουσουλμάνοι συμπολίτες μας αλλά το συγκεκριμένο εθνικιστικό κόμμα. Κακώς πολλά ΜΜΕ αναφέρθηκαν σε ακροδεξιούς και χρυσαυγίτες κάνοντας έτσι τζάμπα διαφήμιση στους ναζί.
Κλείνοντας με τα παραπάνω περιστατικά , να πούμε πως θα θέλαμε να δούμε τους ανθρώπους που συγκεντρώθηκαν ενάντια στο ΚΙΕΦ και σε άλλες κινητοποιήσεις π.χ. απεργιακές, ενάντια στην καταστροφή της φύσης (χρυσωρυχεία), ενάντια σε αντιλαϊκά μέτρα, αντιφασιστικές και γενικότερα σε αγώνες πέραν των εθνικών χαρακτηριστικών.
Ο εθνικισμός δημιουργεί φανατισμό και ακραίες καταστάσεις, παράδειγμα τα γεγονότα του 1991 στην Κομοτηνή με το πογκρόμ ενάντια σε μουσουλμάνους μετά από από ένα περιστατικό δυο ανθρώπων οι οποίοι μάλωσαν και ο μουσουλμάνος σκότωσε των χριστιανό. Τότε χάριν της εθνικιστικής προπαγάνδας στοχοποιήθηκαν όλοι οι μουσουλμάνοι απλά επειδή ήταν μουσουλμάνοι (κάτι παρόμοιο μικρότερης εμβέλειας είχε γίνει και το 1996 με αφορμή τα γεγονότα στην Κύπρο που όμως τα επεισόδια περιορίστηκαν κυρίως στο τουρκικό προξενείο). Αυτός είναι και ο ορισμός της γενοκτονίας, σκοτώνονται άνθρωποι για κάτι που είναι και όχι για κάτι που έκαναν.
Οι Πόντιοι και οι Αρμένιοι γνωρίζουν από γενοκτονίες και οι νέες γενιές πρέπει να καταλάβουν πως τις γενοκτονίες τις διέπραξε ο τούρκικος εθνικισμός και όχι το σύνολο του τουρκικού λαού, η λογική της συλλογικής ευθύνης είναι φασισμός, ( ένας “ρωσοπόντιος” έκλεψε άρα όλοι οι “ρωσοπόντιοι” είναι κλέφτες ). Κάπως έτσι ήταν το κλίμα όταν άρχισαν να έρχονται οι πρώτοι άνθρωποι από την πρώην Σοβιετική Ένωση. ‘Ότι συμβαίνει και τα τελευταία χρόνια με τους πρόσφυγες και τους μετανάστες, ότι συνέβη και με τους πρόσφυγες το 1922.
Η ΜΝΗΜΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΥΠΙΔΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΕΡΟ
ΤΣΑΚΙΖΟΥΜΕ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ
Αναρχικό Στέκι UTOPIA A.D.
utopia-ad.org
Στις 24 Ιουλίου 2016 πραγματοποιήθηκε πορεία από το κόμμα των τουρκόφωνων της Θράκης ( Κ.Ι.Ε.Φ. / D.E.P. ) με θέμα την διεκδίκηση δικαιωμάτων για την μειονότητα . Την ημερομηνία της πορείας ήταν παράλληλα και η επέτειος των 21 χρόνων από τον θάνατο του ακροδεξιού ιδρυτή του ΚΙΕΦ Αχμέτ Σαδίκ, ο οποίος ήταν ακόλουθος της γραμμής του τουρκικού εθνικισμού.
Σήμερα το ΚΙΕΦ κρατάει κάποια προσχήματα κρύβοντας τον ακροδεξιό χαρακτήρα του. Oι μάσκες έπεσαν όμως την ημέρα της πορείας όπου πέρα από τις εθνικιστικές κορώνες και με αφορμή την απόπειρα πραξικοπήματος στην Τουρκία φωνάχτικαν συνθήματα στήριξης στον φασίστα Ερτογάν και το κόμμα του το ΑΚP. Το ΚΙΕΦ συνέχισε μιλώντας για μια δημοκρατικά εκλεγμένη κυβέρνηση της οποίας η στήριξη ισοδυναμεί με στήριξη της δημοκρατίας! Βέβαια το ΚΙΕΦ δεν κάνει κανένα λόγο για τις διώξεις των δημοκρατικά εκλεγμένων βουλευτών της αντιπολίτευσης,τις διώξεις δημοσιογράφων και γενικότερα όποιου διαφωνεί με τον “δημοκράτη” Ερτογάν. Δεν κάνει λόγο για τις επιθέσεις της αστυνομίας σε σπίτια Κούρδων και τις εν ψυχρό δολοφονίες ανθρώπων μπροστά στα μάτια των συγγενών τους. Δεν κάνει λόγο για την στήριξη του Ερτογάν στο ISIS και τα αλισβερίσια πετρελαίου ακόμα και όταν η τούρκικη αστυνομία δεν δίστασε να πετάξει δακρυγόνα σε πρόσφυγες οι οποίοι προσπαθούσαν να περάσουν τα σύνορα Συρίας-Τουρκίας, με την βοήθεια αλληλέγγυων ανάμεσα από ναρκοπέδια, ενώ από παράλληλους χωματόδρομους περνούσαν ανενόχλητα φορτηγά του ISIS (πληροφορία από Τούρκο σύντροφο που βρισκόταν στους αλληλέγγυους), ούτε για τα φασιστοειδή του AKP που μαζί με τους γκρίζους λύκους επιχείρησαν ανεπιτυχώς να μπουν σε γειτονιές που ελέγχονται από αριστερούς, αναρχικούς και Κούρδους αγωνιστές ( τελικά τράπηκαν σε άτακτη φυγή ). Αν αυτή είναι δημοκρατία τότε πρέπει να γίνει ένας επαναπροσδιορισμός της έννοιας της λέξης.
Πριν την πορεία κυκλοφόρησαν πολλές φήμες ότι τα αιτήματα του ΚΙΕΦ είναι η ανεξαρτησία της Θράκης, ότι θα κρεμούσαν τούρκικες σημαίες στο ηρώων της πόλης κ.α., με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ένα κλίμα διχασμού στους κατοίκους της Κομοτηνής. Επίσης κυκλοφορούσαν φήμες για τον ερχομό του Κασιδιάρη και την μάζωξη χρυσαυγιτών. Φυσικά δεν εμφανίστηκε κανένας από τους ναζί εκτός από κάτι τρικάκια που πέταξαν το προηγούμενο βράδυ σε δρόμους της πόλης.
Πέρα από την πορεία το ΚΙΕΦ είχε προγραμματισμένη μετά το τέλος αυτής, διαδρομή με εφτα οκτώ λεωφορεία στα μουσουλμανικά νεκροταφεία και επίσκεψη στον τάφο του ακροδεξιού Αχμέτ Σαδίκ. Ο κόσμος που συμμετείχε δεν ξεπερνούσε τα 400 άτομα ενώ το ΚΙΕΦ στην επίσημη ιστοσελίδα του μιλάει για 3000. ( τα μαθηματικά τους είναι σαν των χρυσαυγιτών )
Παράλληλα με την συγκέντρωση του ΚΙΕΦ πραγματοποιήθηκε και μία άλλη συγκέντρωση τα χαρακτηριστικά της οποίας δεν ήτανε ξεκάθαρα, έμοιαζε πιο πολύ με μία αυθόρμητη συγκέντρωση. Οι συντριπτική πλειοψηφία αυτών που συμμετείχαν ήταν Πόντιοι και Αρμένιοι από την πρώην Σοβιετική Ένωση. Στην παράλληλη αυτή συγκέντρωση συμμετείχε και μία ομάδα φασιστών από τον Έβρο οι οποίοι χωρίς διακριτικά ήτανε ανάμεσα στον κόσμο προσπαθώντας να περάσουν την δικιά τους ρατσιστική γραμμή, κάτι το οποίο δεν πέτυχε. Άτομα τα οποία φάνηκε ότι είχαν καλές σχέσεις με τους ματατζήδες αφού είχανε συχνά διάλογο σε φιλικό ύφος ενώ παράλληλα ο υπόλοιπος κόσμος “έτρωγε” δακρυγόνα. Αν και οι φασίστες του Έβρου δεν φορούσαν διακριτικά φρόντισαν να κάνουν δώρο μπλουζάκια σε ανθρώπους που είχανε άγνοια για το ποιών τους.
Κάποια μέλη της συνέλευσής μας είχαν παρευρεθεί στο σημείο οπότε έχουν καθαρή εικόνα των γεγονότων. Σε καμία περίπτωση ο κόσμος που παρευρισκόταν εκεί δεν μπορούν να χαρακτηριστούν ως ακροδεξιοί, χρυσαυγίτες, ναζί, διότι δεν έχουν καμία σχέση με τέτοιου είδους αντιλήψεις καθώς πολλούς από αυτούς τους γνωρίζουμε σε προσωπικό επίπεδο. Όπως ξεκαθάρισαν και οι ίδιοι σε προσωπικές τους ανακοινώσεις, το πρόβλημα δεν είναι οι μουσουλμάνοι συμπολίτες μας αλλά το συγκεκριμένο εθνικιστικό κόμμα. Κακώς πολλά ΜΜΕ αναφέρθηκαν σε ακροδεξιούς και χρυσαυγίτες κάνοντας έτσι τζάμπα διαφήμιση στους ναζί.
Κλείνοντας με τα παραπάνω περιστατικά , να πούμε πως θα θέλαμε να δούμε τους ανθρώπους που συγκεντρώθηκαν ενάντια στο ΚΙΕΦ και σε άλλες κινητοποιήσεις π.χ. απεργιακές, ενάντια στην καταστροφή της φύσης (χρυσωρυχεία), ενάντια σε αντιλαϊκά μέτρα, αντιφασιστικές και γενικότερα σε αγώνες πέραν των εθνικών χαρακτηριστικών.
Ο εθνικισμός δημιουργεί φανατισμό και ακραίες καταστάσεις, παράδειγμα τα γεγονότα του 1991 στην Κομοτηνή με το πογκρόμ ενάντια σε μουσουλμάνους μετά από από ένα περιστατικό δυο ανθρώπων οι οποίοι μάλωσαν και ο μουσουλμάνος σκότωσε των χριστιανό. Τότε χάριν της εθνικιστικής προπαγάνδας στοχοποιήθηκαν όλοι οι μουσουλμάνοι απλά επειδή ήταν μουσουλμάνοι (κάτι παρόμοιο μικρότερης εμβέλειας είχε γίνει και το 1996 με αφορμή τα γεγονότα στην Κύπρο που όμως τα επεισόδια περιορίστηκαν κυρίως στο τουρκικό προξενείο). Αυτός είναι και ο ορισμός της γενοκτονίας, σκοτώνονται άνθρωποι για κάτι που είναι και όχι για κάτι που έκαναν.
Οι Πόντιοι και οι Αρμένιοι γνωρίζουν από γενοκτονίες και οι νέες γενιές πρέπει να καταλάβουν πως τις γενοκτονίες τις διέπραξε ο τούρκικος εθνικισμός και όχι το σύνολο του τουρκικού λαού, η λογική της συλλογικής ευθύνης είναι φασισμός, ( ένας “ρωσοπόντιος” έκλεψε άρα όλοι οι “ρωσοπόντιοι” είναι κλέφτες ). Κάπως έτσι ήταν το κλίμα όταν άρχισαν να έρχονται οι πρώτοι άνθρωποι από την πρώην Σοβιετική Ένωση. ‘Ότι συμβαίνει και τα τελευταία χρόνια με τους πρόσφυγες και τους μετανάστες, ότι συνέβη και με τους πρόσφυγες το 1922.
Η ΜΝΗΜΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΥΠΙΔΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΕΡΟ
ΤΣΑΚΙΖΟΥΜΕ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ
Αναρχικό Στέκι UTOPIA A.D.
utopia-ad.org