ή αλλιώς πώς εκφυλίζεται ένα υπέροχο έθιμο.
ή αλλιώς πώς στον βωμό της ξενοδοχιακής πληρότητας υποκρίνονται όλοι οι αρμόδιοι εμπλεκόμενοι φορείς.
Η δημοτική αρχή διαφημίζει στα τουριστικά της φυλλάδια τον ρουκετοπόλεμο και στήνει πλέγματα προστασίας των πέριξ των δύο εκκλησιών οικιών αλλά να δεν τον αναγνωρίζει και δεν συζητάει επ’ αυτού λόγω του ότι είναι φυσικά μία παράνομη δράση που διώκεται αυστηρά, η δε αστυνομική διεύθυνση σφυρίζει όχι απλώς αδιάφορα αλλά και τροχονομικά διευκολύνοντας όσους κατευθύνονται προς θέαση της δράσης αυτής, κατάσχοντας και μερικές ρουκέτες κάθε χρόνο, για το καλό προφανώς ή για το αρχείο της!
Τα τελευταία 20 περίπου χρόνια ο ρουκετοπόλεμος του Βροντάδου ξέφυγε από την κλίμακα της κοινωνίας που τον γέννησε διότι άλλαξε στόχο και από τοπικό έθιμο μετατράπηκε σε υπερθέαμα προς τέρψιν των καταναλωτών εικόνας που καταφθάνουν στο νησί και μπουκώνουν την τοπική κοινωνία με ευρώ για να προσποιείται ότι δεν βλέπει την κατάντια της.
http://yiannismakridakis.gr/?p=6505
ή αλλιώς πώς στον βωμό της ξενοδοχιακής πληρότητας υποκρίνονται όλοι οι αρμόδιοι εμπλεκόμενοι φορείς.
Η δημοτική αρχή διαφημίζει στα τουριστικά της φυλλάδια τον ρουκετοπόλεμο και στήνει πλέγματα προστασίας των πέριξ των δύο εκκλησιών οικιών αλλά να δεν τον αναγνωρίζει και δεν συζητάει επ’ αυτού λόγω του ότι είναι φυσικά μία παράνομη δράση που διώκεται αυστηρά, η δε αστυνομική διεύθυνση σφυρίζει όχι απλώς αδιάφορα αλλά και τροχονομικά διευκολύνοντας όσους κατευθύνονται προς θέαση της δράσης αυτής, κατάσχοντας και μερικές ρουκέτες κάθε χρόνο, για το καλό προφανώς ή για το αρχείο της!
Τα τελευταία 20 περίπου χρόνια ο ρουκετοπόλεμος του Βροντάδου ξέφυγε από την κλίμακα της κοινωνίας που τον γέννησε διότι άλλαξε στόχο και από τοπικό έθιμο μετατράπηκε σε υπερθέαμα προς τέρψιν των καταναλωτών εικόνας που καταφθάνουν στο νησί και μπουκώνουν την τοπική κοινωνία με ευρώ για να προσποιείται ότι δεν βλέπει την κατάντια της.
http://yiannismakridakis.gr/?p=6505